تكنولوژي
 
نويسندگان
لینک دوستان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 18
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 179
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

همه ساله صدها و صدها اتومبيل از گاراژها و معابر مربوط به كارمندان Roadshow عبور مي كنند. ما همه چيز را از ارزانترين زيرمجموعات تا گرانترين بارهاي لوكس آزمايش مي كنيم - و يك تست دقيق نيز مي دهيم.

اما همانطور كه در مورد سال و دهه تأمل مي كنيم ، برخي از اتومبيل ها فقط بيش از سايرين ايستادگي مي كنند. اين بهترين اتومبيل هايي هستند كه ويراستاران امسال ما سوار شدند.

2020 پورشه تايكان توربو S

رانندگي من در پورشه تايكان مدت زمان طولاني و طولاني بود. من از زمان رونمايي از آن به عنوان Mission E در سال 2015 ، در مورد شكل ظاهري اين چيزها را گول زده ام. در سال 2018 خوش شانس بودم كه نمونه اوليه اي را اجرا كردم ، اما امسال بالاخره موفق شدم چيز واقعي را هدايت كنم. و گرچه كامل نبود ، اما مرا تحت تأثير قرار داد.

Taycan بسيار رقيب تسلا مدل S است و به عنوان اولين محصول توليدي پورشه EV ، نمي توان اهميت آن را بيش از حد از مارك تجاري پررنگ كرد. خوشبختانه ، بسيار چشمگير است ، ظاهري بهتر ، كاركرد بهتر و از نظر ظاهري ، فضاي داخلي مايل بهتر از آنچه را كه تسلا ارائه مي دهد ، ارائه مي دهد. اما ، اين همه خبر خوبي براي پورشه نيست.

اولين مشكل؟ دامنه. پورشه تنها امتيازاتي را براي تايكان توربو به ما داده است و رقم 201 مايل در چرخه EPA بسيار نااميد كننده است. مشكل دوم؟ قيمت حتي اگر با ارزانترين Taycan ، 4S برويد ، به دنبال 103800 دلار و بالاتر هستيد. يك فاصله طولاني 373 مايل از تسلا مدل S Long Range با 79،900 دلار شروع مي شود. اگر پول نقد داشته باشيد و راه زيادي براي رفتن نداريد ، تايكان الهي است.

2020 مرسدس-AMG E63 S سدان

از طرف خارج ، مرسدس-AMG E63 به نظر نمي رسد خيلي ويژه تر از كلاس E كلاس باشد ، اما در زير نماي خارجي آن در كنار يك سكوي بيروني آن يك هيولا ، 4.0 ليتري ، بنتوري V8 با 603 اسب بخار و 627 پوند فوت گشتاور در آن پنهان شده است. آماده. اين اتومبيل مدرن Q از مجري مجنون به راننده راحت روزانه با لمس يك دكمه مي رود. مثل دو اتومبيل در يك است كه فقط مناسب است زيرا قيمت آن از دو برابر متوسط ​​خودرو شماست.

در همين حال ، بقيه كابين E63 با تمام لوكس و تكنيكي كه شما مي خواهيد از يك عضو باشگاه 100 هزار دلاري انتظار داشته باشيد ، پر شده است. فقط دو راه وجود دارد كه تجربه كابين مي تواند بهتر باشد: به روزرساني به آخرين فناوري داشبورد MBUX نسل - اگرچه سيستم COMAND براي زندگي با آن دشوار نيست - و ارتقاء به ظرفيت باربري جادارتر E63 S واگن.

سيستم چهارچرخ محرك 4Matic باعث پايداري سريع سرعت و زمان بسيار خوبي مي شود ، اما با وجود اين قدرت زياد ، گاهي اوقات مي خواهيد با آن كمي لنگ باشيد. AMG شما را با يك حالت رانش پنهان پوشانده است كه كنترل پايداري را غيرفعال مي كند و اين نيرو را به چرخ عقب براي درايوهاي جيغ و دونات هاي احمقانه بزرگ قفل مي كند. اگر شما كردم ، دود كنيد!

جيپ گلادياتور 2020

من هميشه به لطف توانمندي بي نظير SUV در خارج از جاده ، پشتيباني از عيار پس زمينه گسترده و درب و درب هاي قابل جابجايي ، يك جيپ Wrangler gal بوده ام. تنها مشكل رتبه بندي وزنه برداري Wrangler است: 3500 پوند چيزي نيست. وارد وانت جيپ گلادياتور ، وسايل خاكي روياهاي من شويد.

مطمئناً گلادياتور با داشتن پايه چرخدار طولاني تر و عقب نگه داشتن عقب ، هندسه خارج از جاده را در مقايسه با Wrangler از دست مي دهد ، اما اين چيزي نيست كه يك حركت كمي بتواند آن را حل كند. با كمال ميل براي كسب حداكثر رده بندي كشش 7،650 پوند با كمي توانايي تجارت مي كنم.

با يكي از اين موارد در وضعيت پايدار خودم ، مي توانم اتومبيل مسابقه خارج از جاده ام را به سمت بيابان بكشم ، مسير را از قبل اجرا كنم و در صورت شكستن ، ماشين را بازيابي كنم. البته براي شروع يك مدل روبيكون حداقل به 43،000 دلار نياز دارم و روياي من روبيكون 50،000 دلار در شمال است. مطمئناً اين پول زيادي است ، اما امروز هيچ كاميون ديگري در بازار وجود ندارد كه به نيازهاي من و همچنين گلادياتور متناسب باشد.

2020 آئودي RS7

هنگامي كه نسل دوم آئودي A7 شروع به كار كرد ، من همان موقع با فلز تهاجمي و سنگين تر آن روبرو نشدم. تا به امروز ، من هنوز نگاه هاي سلف ارگانيك آن را ترجيح مي دهم. اما ظاهر ماشين استاندارد امروزي با گذشت زمان بيش از پيش بر من جلب كرده است و با توجه به فضاي داخلي ، فن آوري و عملكرد آن كمي دلپذير است. اگر درباره اين دو مورد هيچ گونه رزرواسيتي داشتم ، آنها را به يك پودر خوب آغشته كرده و لوله هاي اگزوز مدل 2020 RS7 را كه من در شهريورماه در آلمان سوار شده ام ، منفجر كرده ام.

مدل هاي RS آئودي هميشه از قدرت ثروت برخوردار بوده اند و در اينجا هيچ كمبودي وجود ندارد ، با 592 اسب بخار قدرت و 590 پوند فوت از دوقلو توربو V8 اين اتومبيل. اما RS7 اكنون محرك چرخشي كره زمين را با رضايت احشايي بيشتري تركيب مي كند ، از جمله واضح تر و كنترل لمس تر و تمايز بينايي بيشتر: نگاهي شفاف و گسترده كه به توجيه قيمتي كمك مي كند كه احتمالاً حدود 120،000 دلار باشد.

من امسال ممكن است اتومبيل هاي اتومبيل هاي جذاب ، مجلل يا عملي تري به چرخ هاي اتومبيل رانده ام ، اما هيچكدام از اين گونه فضيلت ها را خيلي قانع كننده آميز نكرده اند. براي كساني كه پول دارند ، RS7 بسته كاملي است.

2019 رولزرويس كالينان

امسال كه يك Rolls-Royce Cullinan رانده ام ، چگونه مي توانم چيز ديگري را براي اين گردهمايي انتخاب كنم؟ اولين SUV رولز رويس يك شاهكار مطلق است.

كالينان نيز اولين بار بود كه من يك اتومبيل با موتور V12 رانندگي كردم و نااميد نشد. 627 دور گشتاور آن بدون دردسر و سريع شما را به سمت مقصد خود دور مي كند و بيني كولينان مانند كمان قايق زير شتاب بلند مي شود. حتي وقتي فشار زيادي مي بريد ، صداهاي بسيار خوبي ايجاد مي كند - اما چرا مي خواهيد؟ اين وسيله نقليه اي است كه بايد با آرامش رانندگي شود و در تركيب خود و سواري كاملاً صاف پاداش مي بخشد.

كه V12 شگفت انگيز فقط بخشي از معادله است. فضاي داخلي مجلل كاملاً از چرم و چوب پوشيده شده است و حتي سوئيچ ها و دكمه ها نيز گران قيمت هستند. با ويندوز بسيار آرام است ، صندلي ها بسيار راحت هستند و يك منطقه باري واقعاً عملي و صندلي عقب وجود دارد. و خداي من ، يك صداي صوتي اختياري Bespoke Audio است.

اما بهترين قسمت كالينان نحوه احساس شماست. 400 كيلو دلار از پيله خود را رانندگي مي كنيد ، مردم گاو مي زنند و بعد از چند دقيقه شروع به فكر كردن مي كنيد ، "بله ، من سزاوار اين هستم."

2020 Lotus Evora GT

صادقانه بگويم ، اين يك تماس واقعاً سخت بود. من هميشه تعجب مي كردم كه آيا بايد لباس مقدس را انتخاب كنم - در نهايت- اينجا Audi RS6 Avant من در ماه نوامبر سوار شدم يا واقعاً شگفت انگيز Porsche 718 Spyder - يكي از بهترين راه اندازها ، خوب ، هميشه. من در نهايت در مورد Evora GT تصميم گرفتم ، زيرا بيش از هر اتومبيل ديگري كه امسال سوار شدم ، معتقدم Lotus بيش از همه تمركز اصلي درگير شدن راننده را دارد ، حتي اگر اين به معناي انجام معامله چندگانه باشد.

من اهميتي نمي دهم كه موتور از تويوتا كمري باشد. من اهميتي نمي دهم كه اين تابلو از يك فورد فوكوس دو دهه گذشته قرض گرفته شود. واقعيت اين است كه ، هيچ خودرويي - حتي آن 718 دلپذير - امسال كاملاً مثل Evora GT هيجان زده نيست. هيچ ماشيني از من التماس نكرد كه سريعتر و سخت تر رانندگي كنم. هيچ اتومبيلي باعث شد من دقيقاً مثل اين ماشين تكان بخورم.

فرمان درخشان ، جعبه دنده باورنكردني ، صداي آن موتور V6 كه دقيقاً پشت سر من به آسمان بلند مي رسد. بله ، ماشينهاي اسپرت وجود دارد كه بسيار دورتر از Evora GT هستند ، اما من لوتوس را به خاطر تحقق اتومبيل هايش تشويق نمي كنم كه براي همه مردم همه چيز باشد. خالص و متمركز ، خام و راديكال ، به ماشين هاي بيشتري مانند Evora GT احتياج داريم.

2020 پورشه 911

911؟ واقعاً؟ اما آيا اين فقط بيشتر از همان داستان قديمي نيست؟ راست مي خواني ، خواننده ، و به همين دليل است كه در اين ليست قرار دارد.

پورشه محترم 911 مدتهاست كه خودرويي است كه به يك چيز افتخار مي كند: بودن يك ماشين اسپرت جدي. جديدترين تكرار Neunelfer نيز از اين قاعده مستثنا نيست ، به خصوص در تريم Carrera 4S كه سوار شدم ، يك پانچ به اندازه كافي بسته شد تا مرا به خود جلب كند كه آيا پورشه به طور تصادفي يك اشتباه 911 توربو را در كارخانه گمراه كرده است.

خودروهاي اسپرت معمولاً از لحاظ فني پيشرفته ترين نيستند ، اما فناوري پورشه باعث شده است تا اواخر پيشرفتهاي چشمگيري صورت گيرد. سيستم سرگرمي PCM آن يكي از موارد مورد علاقه من است و حتي سيستم هاي ايمني اساسي مانند ترمز اتوماتيك اكنون استاندارد هستند. مدل 2020 911 همان اتومبيل ol 'است كه طبق معمول ، فقط به روز شده است تا يك خريدار مدرن تري داشته باشد.

2020 لينكلن آوياتور

اگر جايزه اي براي پيشرفته‌ترين مارك اتومبيل در آنجا وجود داشته باشد ، مطمئناً لينكلن در كار است. براي سنين طولاني ، بخش "لوكس" بيضي آبي همراه با محصول بدون لك و بدون حس جهت قرار گرفته است. تنها پالس رانندگان كه به ذكر نام آن مي پرداختند به اندازه كافي پير بودند كه به خود رئيس جمهور لينكلن رأي دادند.

اما بعد از گذشت يك يا دو دهه از بي پروايي ، و احتمالاً برس مرگ ، اين مارك تا مدتها قبل فهميده است كه بايد به كدام سمت حركت كند. با اثبات اين نكته ، تيم هاي توليد محصول به طور مداوم طيف وسيعي از وسايل نقليه پر مصرف و داراي فكر را معرفي كرده اند. و يكي از بهترين هاي اين نژاد جديد ، لينكلن آوياتور است.

اين كراس اوور سه رديف با مضمون پرواز ، اثري جدي و تأثيرگذار است ، چيزي فراتر از يك فورد اكسپلورر با روكش طلا ، هر چه خواهر و برادر با كار بيش از پيش ، اجزاي اصلي آن را وام مي دهند. با وجود بارهاي قدرت صاف ، يك فضاي داخلي بسيار لوكس ، انواع فناوري و طراحي ظريف و در عين حال دستگير ، Aviator يكي از به   ترين و چشمگير ترين خودروهايي است كه امسال مورد بررسي قرار دادم.

2019 Mercedes-AMG C63 S Coupe توسط CarBahn

سهام مرسدس-AMG C63 S يك چيز قدرتمند است و وقتي به من نسخه اي ارائه شد كه توسط استيو دينان افسانه تيونر اتومبيل يورو با آن سر و كار داشت ، شك داشتم كه چقدر مي توان آن را واقع بينانه بهبود بخشيد. همانطور كه معلوم شد ، من به هيچ وجه نگران نبودم.

مطمئناً ، آقاي دينان قدرت و گشتاور بيشتري را به وسيله نقليه اي افزوده است كه مطمئناً نيازي به آن نيست ، اما او همچنين تنظيماتي را در تنظيمات سيستم تعليق ، چرخ و چرخ تاير و - از همه برجسته تر - به نحوه ساخت اتومبيل خود اعمال كرد. . او توربوها را تغيير داد تا جايي كه ماشين ساخته شده بيشتر در محدوده rev ظاهر مي شود ، حركت كند و ماشين را در واقع از بسياري جهات راحت تر اداره مي كند.

تغييرات CarBahn كاملاً C63 S را تغيير نمي دهد ، اما اين چيز بدي نيست. اين اتومبيل در حال حاضر خيره كننده با عملكرد حماسي بود ، اما پيدا كردن راهي براي پر كردن برخي از نقاط خشن ماشين موجود براي يك بسته بندي لذت بخش تر و يك گواهي بر مهارت استيو دينان به عنوان يك تنظيم كننده.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۲۵:۴۸ ] [ عماد ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By blograz :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب