تكنولوژي
 
نويسندگان
لینک دوستان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 10
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 171
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

بيش از دو دهه است كه هيونداي سعي كرده تا خريداران سدان متوسط را به خود جلب كند تا سوناتا را جدي بگيرند. تعداد كمي از اتومبيل با گذشت زمان به اندازه سوناتا بهبود يافته است ، كه از رده خارج شده به يك رقيب جدي هوندا آكورد / تويوتا كمري نيز منتقل شده است. اما از آنجا كه هيونداي براي تكميل سوناتا تلاش كرده است ، سليقه خريدار تغيير كرده است.

خريداران اتومبيل به طور فزاينده اي از سدان به كراس اوور مي گريزند ، و در حالي كه هيونداي داراي كراس اوورهاي زيادي در تركيب خود است ، اما از سوناتا دست برنداشته است. هيونداي سوناتاي 2020 به هيچ وجه شبيه به چهار درب و صندوق عقب نيست و شامل ويژگي هاي فني است كه شما در ساير سدان هاي متوسط ​​پيدا نمي كنيد.

ما براي هواي آفتابي اسكاتسديل ، آريزونا ، از هواي زمستان گريختيم ، جايي كه هيونداي يك محور آزمايشي سوناتاي 2020 ترتيب داد. اين سدان طراحي مجدد با سطح 23330 دلار براي سطح پايه SE تنظيم مي شود. از آنجا ، قيمت براي يك مدل SEL به 26430 دلار صعود مي كند ، براي SEL Plus 28.380 دلار. سطح تر و تميز محدوده محدود از 34305 دلار شروع مي شود.
سبك جدي

يكي از مزاياي استفاده از سدان ها نسبت به كراس اوورها سبك است. ساخت يك سدان خوب از يك كراس اوور خوب به نظر ساده تر است ، حتي اگر بسياري از خودروسازان اينگونه تصميم نگيرند. هيونداي در سوناتا 2020 به كار خود پايان داد ، نه تنها به طراحان اين اجازه را داد كه شكل هاي هيجان انگيز تري طراحي كنند ، بلكه از فناوري جديد نيز استفاده مي كنند.

هنگامي كه طراحان مي خواستند يك ماشين را خنك تر جلوه دهند ، آنها قبلاً بر روي دم باله يا ضربه گير بزرگ كرومي استفاده مي كردند. اما مقررات ايمني مدرن و تونل بادي اين امر را غيرممكن ساخته است و ايجاد يك طراحي متمايز را دشوارتر مي كند. بنابراين طراحان هيونداي بر روي چيزي تمركز كردند كه آيروديناميك خودرو يا عابران پياده را خراب نكند: چراغ.
2020 بررسي سوناتاي هيونداي

سوناتاي 2020 اولين لامپ هاي لامپ هاي پنهان Hyundai است. اين عناصر روشنايي هستند كه هنگام خاموش شدن مانند يك كروم به نظر مي رسند ، اما هنگام روشن شدن نمايشگر Tron-like مانند را ارائه مي دهند. در سوناتا ، لامپها در امتداد كاپوت قرار دارند و چراغهاي جلو را با قطعاتي كه درها را محاصره كرده اند به هم وصل مي كنند و يك شكل بي وقفه را ايجاد مي كنند.

هيونداي همچنين سعي كرده سوناتا را براق تر از گذشته كند. قسمت جلويي مانند گاو نر سفينه فضايي بيگانه شكل گرفته است و هيونداي همچنين سوناتا را به عنوان "كوپه چهار درب" توصيف مي كند ، نه يك سدان. اين روند با مرسدس بنز CLS-Class آغاز شد ، اما به مدلهاي ارزانتري مانند فولكس واگن آرتئون نيز مهاجرت كرده است.
2020 بررسي سوناتاي هيونداي

ايده اين است كه يك اتومبيل با سبك يك صندلي كوپه دو درب ، اما قابل استفاده پشتي بسازيد. نتيجه اين است كه معمولاً خودرويي است كه هنوز هم مانند سدان به نظر مي رسد اما داراي صندلي كمتري است.

اين قطعاً در مورد سوناتاي 2020 اتفاق مي افتد. نماي جسورانه هيونداي اين سدان را با فضاي جلوي جلو و عقب كمتري نسبت به مدل قبلي خود ترك مي كند. راننده و سرنشين جلو از سالن پا بيشتر برخوردار هستند اما مسافران صندلي عقب كمتر مي شوند. حداقل فضاي صندوق عقب تغيير نكرده است.

نماي جسورانه هيونداي اين سدان را با فضاي جلوي جلو و عقب كمتري نسبت به مدل قبلي خود ترك مي كند.

در حالي كه سوناتاي 2020 جادارتر از مدل قبلي خود نيست ، اما با ساير سدان هاي متوسط ​​مقايسه خوبي دارد. تنها منطقه اي كه سوناتا از رقابت عقب مانده است ، حياط عقب است. با اين حال ، تنها هوندا در فضاي صندوق عقب هيونداي را ضرب و شتم مي كند.
فوب هاي كليدي ديگري وجود ندارد

حتي اتومبيل هاي مدرن ترين مدرن با فناوري پر شده اند اما هيونداي سوناتاي 2020 ويژگي هاي جديدي را ارائه مي دهد كه اغلب در خارج از وسايل نقليه لوكس ديده نمي شود.

يكي از اين موارد ، كليد ديجيتال هيونداي است كه به رانندگان امكان مي دهد به جاي يك فوب كليد سنتي ، از تلفن هوشمند استفاده كنند. در حالي كه برخي از خودروسازان برنامه هاي تلفن هاي هوشمند را ارائه مي دهند كه مي توانند درها را باز كنند يا موتور را راه اندازي كنند ، در حال حاضر تنها تسلا ، لينكلن و هيونداي به صاحبان اين امكان را مي دهند كه فقط با استفاده از يك كليد fob كليدي از آن استفاده كنند. دارندگان هيونداي همچنين مي توانند از راه دور كليد ديجيتال خود را به ساير رانندگان منتقل كنند و به آنها امكان دسترسي به ماشين را با استفاده از تلفن مي دهند.

صاحبان سوناتا مي خواهند بر روي fobs هاي اصلي آويزان شوند. دستيار پاركينگ هوشمند از راه دور Hyundai اجازه مي دهد تا مانور سوناتا را در داخل و خارج از پاركينگ هايي كه هيچ كس در آن موجود نيست - انجام دهيد - كاري كه قبلاً فقط توسط تسلا انجام شده بود.

به جاي اينكه وارد شويد ، راننده دكمه هايي را روي fob كليد (يكي براي جلو ، ديگري براي معكوس) نگه مي دارد ، در حالي كه حداكثر 10 فوت از ماشين فاصله دارد. سخنگوي اين شركت به Digital Trends گفت: هيونداي قصد دارد اين ويژگي را از طريق تلفن هاي هوشمند در به روزرساني نرم افزاري آينده كار كند.

Digital Key Hyundai به رانندگان اجازه مي دهد از تلفن هوشمند به جاي يك fob key استفاده كنند.

بقيه فناوري سوناتا 2020 يك برش از ديگر سدان هاي متوسط ​​است. يك صفحه نمايش لمسي 8.0 اينچي استاندارد است ، اما خريداران مي توانند به صفحه نمايش 10.25 اينچي ارتقا پيدا كنند كه در فضاي مينيماليستي خود به نظر مي رسد ظريف است و يك عمل كشش نرم و صاف دارد. Apple CarPlay و Android Auto هر دو استاندارد هستند و CarPlay به طور خودكار براي پر كردن صفحه نمايش بزرگتر گسترش مي يابد.

سوناتا همچنين با يك خوشه ابزار ديجيتالي 12.3 اينچي ، با گرافيك snazzy موجود است كه با حالت هاي مختلف رانندگي تغيير مي كند. همانند Hyundai Palisade ، يك سيستم مانيتورينگ نقطه كور نمايي را از دوربين هاي نصب شده در آينه در خوشه ابزار نشان مي دهد. اين يك ويژگي مفيد است كه برخلاف سيستم رقيب LaneWatch هوندا ، نماي را از هر دو طرف نشان مي دهد ، و صفحه نمايش لمسي مركزي را به عهده نمي گيرد.
2020 بررسي هيونداي سوناتا داخلي

هيونداي اولين خودروساز با محوريت خط خودكار نيست ، اما سيستم Lane Follow Assist آن يكي از بهترين هاست. همانطور كه از نام آن پيداست ، به جاي اينكه منتظر بمانيد تا ماشين اتومبيل باشد ، اين جاده را دنبال مي كند

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۷:۵۰ ] [ عماد ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By blograz :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب